مهندس علیرضا انتصاری

مدرس برآورد هزینه و مشاور
کارشناس ارشد مهندسی صنایع

معرفی اجمالی

با بیش از 20 سال سابقه کاری و تخصصی در پروژه‌های توسعه میادین نفت و گاز، صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی

ایشان در حال حاضر به عنوان مدیر برآوردها و قیمت گذاری شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) مشغول بکار می‌باشند، همچنین در سالیان اخیر در بسیاری از شرکت‌ها از قبیل شرکت ملی نفت ایران، شرکت اکتشاف و تولید پاسارگاد، شرکت توسعه پتروایران، هلدینگ پاسارگاد و… به عنوان مشاور عالی در حیطه برآورد هزینه، مدل‌های اقتصادی قراردادهای بیع-متقابل، IPC و EPCF مشغول بکار بوده و می‌باشند.

از سایر فعالیت‌های ایشان می‌توان به چاپ دو کتاب در حوزه آمار مهندسی و تجزیه و تحلیل داده نامبرد، همچنین ایشان اولین سایت مهندسی هزینه (Costengineering.ir) را در ایران پایه گذاری نمودند.

علاوه بر موارد فوق ایجاد سیستم بنچمارک هزینه‌ها در ایران (برای نخستین بار) و همچنین پیاده‌سازی سیستم مدیریت هزینه (برآورد جامع،  بودجه‌بندی و کنترل هزینه) از جمله موارد ارائه شده از سوی ایشان می‌باشد.

آقای علیرضا انتصاری به دلیل سابقه کاری در شرکت‌‌های بین‌المللی و تجارب کسب شده در خصوص داشتن دانش روز در حیطه مهندسی هزینه و همچنین مدل‌های ریسک-هزینه (Cost Risk Analysis) و ابزارها و نرم‌افزارهای آن شاید به جرات از بهترین‌های این حوزه در ایران باشد.

مشاهده رزومه کامل …

مهندس رسول عبدالمحمدی

مدرس مدیریت ریسک پروژه
کارشناس مهندسی صنایع

معرفی اجمالی

با بیش از 20 سال سابقه کاری و تخصصی در پروژه‌های توسعه میادین نفت و گاز و نیروگاهی

ایشان در حال حاضر به عنوان Technical Professional شرکت پتروناس مالزی مشغول بکار می‌باشند، همچنین در سالیان اخیر در بسیاری از شرکت‌ها از قبیل شرکت توسعه پتروایران، تاسیسات دریایی،  مپنا و… به عنوان مدیر برنامه ریزی و ریسک پروژه مشغول بکار بوده اند.

با توجه به انتشار نخستین کتاب واکاوی کمی ریسک پروژه با نرم افزار تخصصی در کشور، طراحی و اجرای سیستم مدیریت ریسک کمی پروژه در شرکت های متعدد و طراحی و اجرای نخستین دوره های آموزشی واکاوی کمی ریسک پروژه، نقش ایشان در توسعه مدیریت ریسک پروژه در کشور انکارناپذیر است.

از سایر فعالیت‌های ایشان می‌توان به ارائه مقاله در زمینه مدیریت ریسک پروژه در کنفرانس های متعدد بین المللی اشاره نمود. همچنین ایشان دارای مدارک حرفه ای مدیریت پروژه (PMP) و مدیریت ریسک پروژه (RMP-PMI) از موسسه PMI و کنترل هزینه پروژه (CCP) از موسسه AACE می باشد.

آقای رسول عبدالمحمدی به دلیل سابقه کاری در شرکت‌‌ بین المللی پتروناس و تجارب کسب شده در خصوص داشتن دانش روز در حیطه زمانبندی، کنترل پروژه ها در حوزه بالادستی، تحلیل ریسک زمانبندی بصورت کمی، ارزیابی ریسک پروژه بصورت کیفی و ابزارها و نرم‌افزارهای آن از بهترین‌های این حوزه در ایران باشد.

مشاهده رزومه کامل …

مهندس سلمان روشندل

مدرس نرم افزارهای مدیریت پروژه و مشاور
کارشناسی ارشد مدیریت پروژه

معرفی اجمالی

مهندس سلمان روشندل فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت پروژه از دانشگاه گریفیث استرالیا و مهندسی عمران از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. او هم اکنون با شرکت استرالیایی UGL همکاری می کند. همچنین ایشان دارای مدارک PMP و PMI-SP از موسسه PMI می باشد. خلاصه سوابق ایشان به شرح زیر می باشد:

  • بیشتر از ۱۲ سال سابقه کاری به عنوان کارشناس/سرپرست برنامه ریزی و زمانبندی در شرکتهای استرالیایی (UGL, CPB, McConnel Dowell, John Holland, KBR) و ایرانی (اویک و هیربدان)
  • تجربه تهیه و نگاهداری برنامه‌های زمانبندی پروژه‌های زیربنایی شامل تونل، راه‌آهن و مترو و همچنین انرژی و صنعتی در حین تمامی مراحل پروژه اعم از مناقصه، برنامه ریزی، اجرا و راه اندازی
  • سابقه تهیه و بررسی ادعاهای قراردادی زمانی
  • سابقه برگزاری دوره‌های آموزشی درون سازمانی P6

مشاهده رزومه کامل …

دکتر شهرزاد خسروی

مدرس مدیریت پروژه
دکتری مهندسی صنایع
 

معرفی اجمالی

دکتر شهرزاد خسروی فارغ التحصیل دکتری مهندسی صنایع  از دانشگاه صنعتی شریف است. او هم اکنون با شرکت کانادایی BBA Consultants بصورت تمام وقت همکاری می کند. دکتر شهرزاد خسروی هم اکنون رئیس گروه مدیریت پروژه و مدرس مدیریت پروژه در دانشگاه University Canada West می باشد. همچنین ایشان دارای مدارک PMP و PMI-RMP و PMI-ACP و PMI-SP از موسسه PMI می باشد. خلاصه سوابق ایشان به شرح زیر می باشد:

  • بیشتر از ۱4 سال سابقه کار اجرایی به عنوان مشاور مدیریت پروژه و کارشناس ارشد کنترل پروژه در شرکتهای کانادایی (BBA Consultants & Corvus Energy) و ایرانی (مهاب قدس، قدس نیرو، کیسون و مپنا )
  • عضو انجمن مدیریت پروژه ایران و ارزیاب بین المللی و ملی جایزه تعالی مدیریت پروژه
  • مدرس دانشگاه و سابقه برگزاری دوره‌های آموزشی درون سازمانی مدیریت پروژه براساس راهنمای PMBOK در ایران